Motohelp.pl Księgarnia motoryzacyjna

Zaloguj się|Zarejestruj się

wydawnictwa

Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
PROGRAMOWANIE URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH Z WYKORZYSTANIEM ARDUINO

PROGRAMOWANIE URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH Z WYKORZYSTANIEM ARDUINO

Wydawnictwo: HELION
Autor Tom Igoe

Dostępna ilość: Wskaźnik dostępności

Realizacja zamówienia: Wysyłka w ciągu 24h

Cena: 69,28 zł79,00 zł
Poleć nas na: znajdź nas na blip znajdź nas na twitterze
Programowanie urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem Arduino
Spraw, by rzeczy przemówiły. Zaprojektuj mikrokontrolery, komputery osobiste, serwery i smartfony tak, by komunikowały się ze sobą!

Dzięki tej książce dowiesz się, jakie urządzenia i narzędzia będą Ci potrzebne, przygotujesz stanowisko pracy i rozpoczniesz tę niesłychaną przygodę! Na początek zbudujesz najprostszą sieć i prześlesz pierwsze komunikaty (także bezprzewodowo). W kolejnych rozdziałach zaczniesz konstruować coraz bardziej zaawansowane układy, poznasz szczegóły komunikacji bezprzewodowej, identyfikacji oraz lokalizacji. Twoją ciekawość powinien wzbudzić rozdział poświęcony umieszczaniu w sieci mikrokontrolerów. Ta możliwość daje Ci do ręki potężne narzędzie. Czy już wiesz, jak je wykorzystać?

Z odrobiną wiedzy o elektronice, niedrogimi zestawami mikrokontrolerów i modułami sieciowymi pozwalającymi im komunikować się ze sobą możesz od razu zacząć budowę tych projektów.

  •     Blink - Twój pierwszy program
  •     Monski Pong - sterowanie grą wideo za pomocą puszystej różowej małpki
  •     Sieciowy miernik stanu zanieczyszczenia powietrza - ładowanie i wyświetlanie najświeższego raportu dla Twojego miasta
  •     Czujnik toksyn XBee - używanie ZigBee, czujników i małpki z talerzami do ostrzegania o toksycznych wyziewach
  •     Bluetooth GPS - budowanie zasilanego z baterii GPS-a, który podaje swoją lokalizację przez Bluetooth
  •     Tweetowanie z RFID - odczytywanie strumieni Twittera przez pomachanie czytnikiem RFID

Zacznij eksperymentować i spraw, by rzeczy robiły to, czego chcesz!

Wstęp
   Do kogo skierowana jest ta książka?
   Co powinieneś wiedzieć?
   Zawartość niniejszej książki
   Gdzie kupić części?
   Wykorzystanie przykładowego kodu
   Wykorzystanie przykładowych obwodów
   Podziękowania do pierwszego wydania
  Uwagi do drugiego wydania
Rozdział 1: Narzędzia
   Zaczyna się od tego, czego dotykasz
   Wszystko sprowadza się do impulsów
   Komputery wszelkich kształtów i rozmiarów
   Dobre nawyki
   Narzędzia
   Korzystanie z wiersza poleceń
   Korzystanie z oscyloskopu
   Kończy się na tym, czego dotykasz
Rozdział 2: Najprostsza sieć
   Zaopatrzenie do rozdziału 2.
   Warstwy porozumienia
   Nawiązywanie połączenia: niższe warstwy
   Komunikacja: warstwa aplikacji
       Projekt 1. Napisz jaśniej
   Skomplikowane rozmowy
       Projekt 2. Monski Pong
   Sterowanie przepływem
       Projekt 3. Bezprzewodowy Monski Pong
       Projekt 4. Negocjacje w Bluetooth
   Podsumowanie
Rozdział 3: Sieć o większej złożoności
   Zaopatrzenie do rozdziału 3.
   Mapy i adresy sieci
   Klienci, serwery i protokoły transmisji
       Projekt 5. Sieciowy kot
   Podsumowanie
Rozdział 4: Patrz, mamo, nie ma komputera! Mikrokontrolery w Internecie
   Zaopatrzenie do rozdziału 4.
   Wprowadzenie do modułów sieciowych
       Projekt 6. Witaj, Internecie!
   Wbudowana aplikacja klienta sieciowego
       Projekt 7. Sieciowy wskaźnik stanu zanieczyszczenia powietrza
   Narzędzia do programowania i rozwiązywania problemów dedykowane dla modułów wbudowanych
   Podsumowanie
Rozdział 5: Komunikacja w czasie (prawie) rzeczywistym
   Zaopatrzenie do rozdziału 5.
   Systemy interaktywne i pętle sprzężenia zwrotnego
   Protokół TCP - gniazda i sesje
       Projekt 8. Sieciowy Pong
   Klienci
   Podsumowanie
Rozdział 6: Komunikacja bezprzewodowa
   Zaopatrzenie do rozdziału 6.
   Dlaczego nie wszystko jest bezprzewodowe?
   Podstawowe media sieci bezprzewodowej: podczerwień i radio
       Projekt 9. Sterownik na podczerwień do cyfrowego aparatu fotograficznego
   Jak działa radio?
       Projekt 10. Dupleksowa transmisja radiowa
       Projekt 11. Radia Bluetooth
   Zakup radia
   A co z Wi-Fi?
       Projekt 12. Witaj, Wi-Fi!
   Podsumowanie
Rozdział 7: Sieci bezsesyjne
   Zaopatrzenie do rozdziału 7.
   Sesje kontra wiadomości
   Halo! Kto tam? Wiadomości rozgłaszane
       Projekt 13. Raportowanie toksycznych chemikaliów w warsztacie
   Wiadomości skierowane
       Projekt 14. Bezprzewodowe przekazywanie danych z ogniwa słonecznego
   Podsumowanie
Rozdział 8: Jak zlokalizować (prawie) wszystko
   Zaopatrzenie do rozdziału 8.
   Lokalizacja sieciowa a lokalizacja fizyczna
   Określanie odległości
       Projekt 15. Przykład czujnika odległości na podczerwień
       Projekt 16. Przykład ultradźwiękowego czujnika odległości
       Projekt 17. Odczyt siły otrzymanego sygnału przy użyciu radioodbiorników XBee
       Projekt 18. Odczyt siły otrzymanego sygnału przy użyciu radioodbiorników Bluetooth
   Określanie pozycji poprzez trilaterację
       Projekt 19. Odczyt protokołu szeregowego GPS
   Określanie orientacji
       Projekt 20. Określanie kierunku przy użyciu cyfrowego kompasu
       Projekt 21. Określenie postawy przy użyciu akcelerometru
   Podsumowanie
Rozdział 9: Identyfikacja
   Zaopatrzenie do rozdziału 9.
   Identyfikacja fizyczna
       Projekt 22. Rozpoznawanie kolorów przy użyciu kamery internetowej
       Projekt 23. Rozpoznawanie twarzy przy użyciu kamerki internetowej
       Projekt 24. Rozpoznawanie kodów kreskowych 2D przy użyciu kamery internetowej
       Projekt 25. Odczyt znaczników RFID w Processing
       Projekt 26. RFID przy automatyzacji domu
       Projekt 27. Tweetuj z RFID
   Identyfikacja w sieci
            Projekt 28. Geokodowanie IP
        Podsumowanie
Rozdział 10: Sieci telefonii komórkowej a świat fizyczny
   Zaopatrzenie do rozdziału 10.
   Jedna wielka sieć
       Projekt 29. CatCam Redux
   Zapisywanie na karcie SD
       Projekt 30. Zadzwoń na termostat
   Interfejsy wiadomości tekstowych
   Natywne aplikacje dla telefonów komórkowych
       Projekt 31. Osobisty przenośny rejestrator danych
   Podsumowanie
Rozdział 11: Powtórka z protokołów
   Zaopatrzenie do rozdziału 11.
   Tworzenie połączeń
   Tekstowy czy binarny?
   MIDI
       Projekt 32. Zabawa z MIDI
   Representational State Transfer
       Projekt 33. Zabawa z REST
   Podsumowanie
Dodatek. Gdzie można kupić części?
   Zaopatrzenie
   Sprzęt
   Dostawcy w Polsce
   Oprogramowanie
Skorowidz


Ciężko nam w to uwierzyć, ale całkiem niedawno komputery były odizolowanymi jednostkami, niezdolnymi do komunikowania się między sobą. Dzisiaj potencjał samych komputerów, tabletów i telefonów połączonych w sieć jest oszałamiający. Budowanie projektów elektronicznych, które prowadzą interakcję ze światem fizycznym, to dobra zabawa. A kiedy urządzenia, które budujesz, zaczynają komunikować się między sobą, staje się to naprawdę interesujące. Trzydzieści trzy łatwe projekty z tej książki pokazują, jak sprawić, by Twoje gadżety komunikowały się z Tobą i Twoim środowiskiem. To idealna propozycja dla ludzi z niewielką wiedzą techniczną, ale dużym zainteresowaniem tematem!


Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Ocena
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Książki, instrukcje i poradniki do Alfy Książki, instrukcje i poradniki do Audi Książki, instrukcje i poradniki do BMW Książki, instrukcje i poradniki do Chryslera Książki, instrukcje i poradniki do Citroena Książki, instrukcje i poradniki do Fiata Książki, instrukcje i poradniki do Forda Książki, instrukcje i poradniki do FSO Książki, instrukcje i poradniki do Hondy Książki, instrukcje i poradniki do Hyundai Książki, instrukcje i poradniki do Jeepa Książki, instrukcje i poradniki do Lady Książki, instrukcje i poradniki do samochodów marki Lancia Książki, instrukcje i poradniki do Land Rovera Książki, instrukcje i poradniki do Mazdy Książki, instrukcje i poradniki do Mercedesa Książki, instrukcje i poradniki do Mitsubishi Książki, instrukcje i poradniki do Nissana Książki, instrukcje i poradniki do Opla Książki, instrukcje i poradniki do Peugeota Książki, instrukcje i poradniki do Renault Książki, instrukcje i poradniki do Saaba Książki, instrukcje i poradniki do Seata Książki, instrukcje i poradniki do Skody Książki, instrukcje i poradniki do Suzuki Książki, instrukcje i poradniki do Toyoty Książki, instrukcje i poradniki do Vauxhall Książki, instrukcje i poradniki do Volvo Książki, instrukcje i poradniki do Volkswagena
obsługujemy szybkie e-przelewy Znajdź nas na Allegro.pl Motohelp na Facebooku Znajdź nas na Twitter.com Motohelp na Blip.pl Bądź na bieżąco! Kanał RSS
© MOTOHELP. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie KQS.store | Realizacja: sucro.pl